neděle 6. února 2011

Jsme z masa a kostí


Nejen bytosti žijící ve svém virtuálním světě.
A jaké to je, když se potkáme ve skutečném životě? No....příjemné,...jako když se známe léta :o)

P.S. a nyní jdu na to, zpracovávat hafo materiálu z Barování.

9 komentářů:

  1. :-)) my taky!
    ... tedy Wlk spíš z těch kostí...a já jsem ten druhý extrém :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje, to je prima, že jste se takhle sešli!

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko, už jdu spát. Protože, otevřu, a čtu Jsem z masa a kostí nejen bytosti....
    a jaké to je, když se POTÁCÍME ve skutečném životě? Tak čtu znovu , zjistít, že tam je něco jiného, a pak mi dojde, co tak být má:-). Jo, radši už jdu spát:-).
    A vážne už nepište o barování, nebo na vás zcela nevirtuálně vlítnu:-)))Já ci taký, bééé

    OdpovědětVymazat
  4. Ba ne, už se těším až si aspoň počtu. Janka

    OdpovědětVymazat
  5. Prima, hezké, skvělé prostě super :o)
    Janko promiň, už jsem překlep opravila. No a já jsem také mooooc chtěla a najednou se to povedlo. Benefiční barování se bude konat v dubnu ve velkém sále v Lucerně a vstupenky jsou v předprodeji Ticketpro....tak že by další přítelkyně z masa a kostí? :o) byla bych moc ráda !

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko, vůbec se neomlouvej, já se propadám teď, když vidím ty překlepy v mém předchozím komentu. Tak jsem nakoukla na lístky, zjistila, že se bude konat úterý, což je úplně ten nejlepší den k odložení dětí:-) he he a k tomu, abych si vyrazila do Prahy. Jinak mne to ale od Tebe potěšilo, seznámila bych se moc ráda, jen tedy nevím, zda je o co stát, já jsem totiž, když přijde v realitě na ty mezilidské vztahy, takový slon v porcelánu, jsem založením samotář, co se dost vymyká normálu, navíc má divný(nepochopitelný) smysl pro humor, na spoustu věcí jiný názor než okolí a takový ty nezávazný konverzace u mne váznou:-))), tož asi tak je to se mnou.
    Nu, ještě je chvíli čas, budu přemýšlet, co to dá, zajímavá představa s dětmi na barování:-) vtip samo.
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  7. Janko, všichni jsme sloni, fakt :o)
    No pro děti hlídání nabídnout nemůžu ale pokud by se Vám dvěma povedlo se trhnout tak ubytování-skromné, by zde bylo

    OdpovědětVymazat
  8. :-) Tož víš jak, chlapa doma během týdna nemám, kdyby byl, tak by moh hlídat děti on:-).
    Ale možná že do Prahy pojedem v květnu celá rodina juknout na pražský maraton, třeba budeš zrovna v práci a potkáme se v metru:-).Dám vědět:-)))

    OdpovědětVymazat