čtvrtek 17. února 2011

Naše vnučky...

...fotka není nijak kvalitní, nicméně vzácná a rozhodně bude mít místo v našem rodinném albu.
Musely si počkat vnučky naše, než se poznaly. Včera byl onen památeční večer. Pěkně si společné chvílky užily, koukaly na pohádky a ujídaly kdeco. Čekají nás ještě společné dva dny, ladíme společný program ... peču muffiny......

P.S. pro ty co ví, jsem odpůrce " pevného objetí", fakt ...čím dál větší

6 komentářů:

  1. k PS..tohle udělat jsem ukopána do bezvědomí :D, mám hodně svéhlavé hlavičky..prostě by to neprošlo a pak i já mám raději normální mazlení,jinak gratuluji k setkání hezky si to užijte!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc přeju, ať je takových setkání co nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotka, krásná chvilka.

    OdpovědětVymazat
  4. no..tak to pevné objetí je asi myšleno bez luxu:-) aletaky tomu nefandím:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Andy..právě to pevné objetí v kombinaci s luxem ...brrrr

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný holky. A evidentní pohoda:-)

    OdpovědětVymazat