úterý 1. února 2011

Cukroví Mišelíne....

... je už dávno snědené a mísa umytá odpočívá v útrobách jídelny.
Pekla jsem pekla ale ani prstík neolízla. A lákadel zde bylo. Vlastně pořád na mě čumí z lednicových dveří dvě velké hořké čokolády a v skleněné nádobě se na mě smějí sušenky. Koupil mi je Pepa abych si mohla mlsat tak nějak zdravě. Já to ještě vydržím, ještě to nevzdám. Pomáhá mi pořád jídlokoučink, bez něj bych to nejspíš vzdala.
Moje mlsky vypadají možná nelákavě i když strouhaná mrkev (vynikající, tu volnou na vážení má oranžový G....s) s kousky ananasu, mandarinky, to vše pěkně vychlezené... mi moc chutná! A kila jdou dolů :o)
Včera mi volala naše prvňačka Miška.
"babi babi já mám samé jedničkyyyy...mám vyznamenání!!! ...paní učitelka neměla žádné výhrady a podala mi ruku! ...až povyrostu půjdu studovat na gymnázium !" :o)))




10 komentářů:

  1. Nevzdávej a ještě bojuj! :)
    Já mlsám ovesnou kaši se skořicí, medem a hrozinkami. To je ti ale obrovská dobrota! Ale jenom teda na snídani.....

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, vy mě motivujete...ale stejně to vzdávám..nemám sílu na boj s kily... A vysvědčení kráásnééé.

    OdpovědětVymazat
  3. Mišce gratuluji k jedničkám a tobě k těm schozeným kilům! Obdivuju tě, moc, já se snažím, ale vždycky mě doběhne depka, dneska jsem sežrala na posezení bonbonieru a teď se stydím, když vidím tvojí strouhanou mrkvičku...Musím se pochlapit a polepšit...

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Vám milé dámy děkuji za podporu :o)
    Depky jsou asi tím největším problémem. Ne nadarmo se říká, že sladké je na nervy. Jenže pak jsme na nervy z Mišelína. No já ještě chci vydržet, podle tabulky bych měla zhubnout 10kg. Je to mazec ale dám to. Potom budu dál řešit jak váhu udržet a hlavně co se sladkým, jíst - nejíst ?

    OdpovědětVymazat
  5. Teda mrkvička s anananesm vypadá parádně. Budu chodit na rady, Mišelín mě čeká ..Ráda bych se dostala na svých 60-61 kg tj. 6-7 kg dolů, které mi zůstaly po dětech a stresu zaháněným cukříkem :(

    OdpovědětVymazat
  6. Na konci školního roku Míša prohlásí, že půjde studovat VŠ!!! :-))) Šikulka...

    OdpovědětVymazat
  7. Já ti tak závidím..jsem takbez vůle..Míše gratuluju

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji k úžasné vnučce a ještě víc k úúúúžasné vůli. Jsi dobrá, jen co je pravda. Kdyby takhle ukáznění byli všichni, tak jsme národ hubeňourů :))

    OdpovědětVymazat
  9. To vás obdivuju, že máte tak pevnou vůli. Držím palce do dalšího boje si kily!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc moc děkuji!!! musím přiznat, že sama nevím kde se ta vůle najednou vzala. Tak dlouho jsem se snažila se svým stavem smířit, kamuflovat špeky a namlouvat si že mám nárok....najednou to přišlo a mám ze sebe radost!!! A nutno říct, že ještě pořád jsem na cestě ale o tom příště :o)

    OdpovědětVymazat