středa 16. února 2011

Frontová bojovnice....

... to jsem prosím já. Ještěže mám za sebou průpravu minulým režimem (jak pěkně mi to šlo) Odměnou tříhodinového stání nebylo kilo banánů a spolufrontovníci nebyly nepříjemné báby v šátcích na hlavě, naopak stejně cáklí lidé jako já a navíc věková hranice nic neznamenala.
Čekala jsem v moc příjemné společnosti s nadějným pořadím "dáma číslo tři"
Já vím, že by Vás zajímalo víc, jenže nemůžu všechno napráskat. Slíbila jsem to, svým přátelům v běsu :o)
Jako omluvu posílám alespoň písničku
A řeknu Vám, nemít staršího bráchu, nezkomprimuju ... nedám :o)

4 komentáře:

  1. a já to nekomentuju :-))) já to prostě chápu ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Velký obdiv. Tři hodiny bych ve frontě nevydržela,ani kdyby mi zaplatili. Moje chatrná nervová soustava by to nevydržela. Stačí jedna návštěva pošty a z fronty se léčím půl roku:-)

    OdpovědětVymazat