úterý 8. února 2011

Barování....

.... aneb co ta Wlčice pořád má ?
Pořad Sandry Novákové Barování. Ještě teď nechápu, kde se bere u milé droboučké herečky ten správný "čmuch" na učinkující. Musím uznat, že nosík má pěkně vybíravý. Díky ní se schází na pódiu žánry a umělci na první pohled nesouznící. Ježe každý z účinkujících je schopný přinést prostředí Malostranské Besedy to nejlepší, nepřeháním ze sebe.
A jak to působí na Vás? Vezete se od prvních akordů na příjemné emoční vlně ...

Pořadem provází Filip Rajmont. No říct o něm, že je vtipný je málo. Je prostě výřečný, komický, umí i tančit :o))) a když na to příde a obecenstvo šílí....může se z něj stát klidně i striptér....Filip je prostě skvělý !
A kdo učinkova.? třeba Superstárový Ali ...hodně překvapil...mile
Skvělá skvělá skvělá a stářím krásná Soňa Červená
Ondřej Ruml... ...Frank Sintra v jeho podání ....to bylo skvělé !

Skvělá temperamentní Jowana... vlila mi do žil krev, fakt
v obecenstvu se objevil i známý hokejista Dominik Hašek (proč asi ?)
no ano přišel se pobavit ale také podpořit svoji dceru. Mimochodem zpívala moc hezky, jen trošku malinko komunikovala s obecenstvem, tak doufáme, že časem.....
Karel, pan božský. Proč si ho vážím? Pro jeho profesionalitu a proto, že seMistr nebrání sestoupit z obřích pódií do klubového prostředí a zaspívat. Původně asi chtěl jen sedět mezi námi v obecenstvu ale přijal pozvání Filipa Rajmonta. A vstoupil na pódium....
A je to tam, pořád....!!!
Moje oblíbená, milovaná (Pepou obdivovaná) Lucia Šoralová
Hrůza, ne ne žádná hrůza naopak talentovaný hudebník ...
Houslistka Muzikářová se smyslem pro humor. Zahrála navážno kus vážné hudby(Bach) ale přidávala se ochotně i k dalším umělcům během večera aby ozvláštnila jejich vystoupení.
No a už pěkně v džínsech .... i s plnou pusou....
Největší herec z národního ve smyslu nejvyššší.....a taky nejdelší balada...ale taky dlouhý smích ...
Námi doma obdivovaná, (kočka ze Záběhlic) nestárnoucí Věra Nerušilová ....
Jedním slovem talentovaný Ondřej Brzobohatý....dnes jsem se dověděla, že jsem třetí v pořadí :o))))) na barování ho přišla podpořit celá rodina. A proč vlastně ne?

Médiemi momentálně propíraná Radka Pavlovčinová. Pro nás není důležité kdo s kým ale to, že tahle holka ač herečka, umí krásně zpívat ...

No a tady ho máte striptéra :oDDD že nekecám


Mám natočená i videa. Jenže jsou prostě obří (250MB).
Pokušela jsem se včera celý den, krom relaxování (dvě noční + barování) s tím něco udělat. Síly mi na to nestačí. Snad by to někdo uměl zkromprimovat a potom sem dám. Dnes jsem to odnesla k Andy, snad Michal ....no uvidíme

Markéto Wlčice a Michale Šedý vlku, už vím jaké Barování se Sandrou je. A změnila jsem názor. Původně jsem si říkala "alespoň jednou" a nyní si říkám, že jednou nestačí, že existuje oprávněná závislost na tomto báječném pořadu.
Patří Vám dík a kočkové Majde aspoň třitisícetřistatřicetkrát !!!

6 komentářů:

  1. Velké ách a jen v dobrém tichá závist.

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně, že se vám tam líbilo ;-¨)

    A na převody videa je nejlepší, česky a zdarma
    Free Any Video Converter
    http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/

    OdpovědětVymazat
  3. Nesnáším lidi na čemkoli závislé- člověka to omezuje a činí jej to i vydíratelným :-) Já jsem se ale bohužel k jedné závislosti dosti cíleně dopracovala... jsem ráda, že vás večer uchvátil a doufám, že příště zbydou lupeny i pro nás, že to všechno nevykoupíte!!! :-)
    Já jsem nějaká videa dala na blog a ostatní jsou pod wlcice008 na youtube.

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel, dnes jsem "náhodou" narazila na váš (tvůj?) blog a místo abych doma poklidila a uvařila, začetla jsem se :-) Píšete moc hezky.

    Krásné dny!! Pafča

    OdpovědětVymazat
  5. Výborná reportáž :)
    Barování leze rychle pod kůži..

    OdpovědětVymazat
  6. Jj, Markéto, nikdy neříkej nikdy :o)
    Barování nás v tom nejlepším uchvátilo a to je hezká závislost
    Pafcasim, vítej a děkuji za komnentík! však ani já nemám čas na důležíté věci, já bloguju :oD
    Lucko, leze...je to k nevíře :o)

    OdpovědětVymazat