pátek 29. ledna 2010

Vaše ženy a muži


Krátké vysvětlení. Když u nás v létě byla malá štěňátka a my je chodili venčit ven, oslovila nás z balkonu Gábi. Chtěla si štěnky nafotit snad původně pro svůj blog. I tak vznikají přátelství a nové příběhy.
Stalo se, že jsem občas navštívila GABRO-projekt 365, pokoukala na krásné fotky, na to jak ze dne na den roste Kája a Kiki se mění z miminka na holčičku. Jak Megance přibývá jinavatka na čumáčku, jak moje aktivní sousedka zvládá tisíc věcí. Klobouk dolu.
I tento příběh a človíček mě blízký, přesto, že nás dělí jeden dospělý věk, bude v mém blogu mít svoje místo. Pokud dá svolení. Ahoj Vílo :o)
No a pak se ze mne stal šmírák. Přes moji Gabro jsem pokukovala na další. Blogy žen, které mají doma malé caparty, žijí stejně a přesto jinak než já v době kdy moje Žena a můj Muž byly ještě dětmi.
Čtu a spomínám na kolotoč utírání slinek, krmení kaši, věčné přebalování, posazování na nočník, schovávání dudlíku, nekonečné hromady žehlení, nemoci, vřískání a tisíc dennodeních musů.....taky na mazlení, tišení, uspávání, poškjábání zádiček, povídání pohádek, líbání a nekonečné chování v náručí. Moc jsem si někdy přála aby ten kolotoč zůstal stát a já mohla být sama sebou.
A pak se to stane. V jakémsi neuchopitelném momentu, najednou se Vaše děti promění v Muže a Ženy.
A vy si najednou můžete sednout, pít ještě horkou kávu a podívat se na úplně celý film, nebo na dva.
Taky se můžete nakouknout pres pomyslné sklo, kde žijí Vaše Ženy a Muži svůj dospělý život. A z dálky sledovat, které vaše výchovné metody zabraly, jak se perou v duších Vašich Mužů a Žen geny a kde ste nasekali tisíc chyb. A taky se můžete radovat, sdílet úspěchy, podporovat, fandit a setkávat. A milovat je. Ale to hlavní je, že i přes to pomyslné sklo jste získali pro svůj život ty nejlepší přátelé. Protože jen Vaše Ženy a Muži Vás tak důvěrně znají, že i když jen tak sedíte a píjete kafe, jen Oni vědí kdo ste a co cítite. Ta to je :o)

No a proto, že jsem po dvou nočních nebudu dnes vařit ani péct ))))

3 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsem tenkrát z toho balkónu zavolala :-). Mám úžasnou sousedku, človíčka, který umí žít, umí se radovat, umí milovat... Je neuvěřitelně vtipná a umí se úžasně smát (to by chtělo audio nahrávku, ale Pepa by to asi nepřežil)...

    Máš mé povolení na vše, co jen chceš :-). A jsem ráda, že bloguješ...

    OdpovědětVymazat
  2. Ti psíci jsou úžasní, jak milovnice psů se vžycky nechám nalákat na krásnou psí fotku. A hezky jste to napsala, prostě život v kostce.

    OdpovědětVymazat
  3. Aranel, toto je nádherný príspevok, hlboká múdrosť... Vďaka, že som si ho mohla prečítať! L

    OdpovědětVymazat