čtvrtek 28. ledna 2010

hmmmmmm


Díky předvánočnímu běsu jsem odložila všechna pravidelná vyšetření na leden.
A včera se konalo vyvrcholení posedávání v čekárnách a sdělování výsledků.
Vše je o.k.
S vydechnutím si dávám závazek, že letos zvládnu neodkládat.

Moje pokulhávání přetrvává, můj blog, moje nové dítě bude chtít ještě hodně trpělivosti a píle.
Blogy mi příjemné, mívají krásné pozadí s kytičkama, scrabíkama ale já zůstanu prozatím u bílé. Uvidíme, zdali se do budoucna vybarvím a jak.

Včera namarinované maso. Vždy když kolegyně v práci říká jak komplikovaně vyvářela tu a tu omáčku, nechám ji vše dovylíčit á následně prohodím: naložila jsem maso.
A chlapi pochvalně prohlásí: hmmmmm.
Víno a olej a koření a vůně bylin a někdy klidně palici česneku a maso na nudle a pod folii a dnes nebo zítra nebo pozítří hodit na pánev a do sklenice a do života nalít čistého vína. A potom už nezbývá než hmmmmmmm

A na fotce víno a olej nebo olej a víno ?

1 komentář:

  1. Jooo, to i u nás by bylo hmmmmmmmmmmmmm :-).

    Nad fotkou jsem dlouho koumala, co to může být... A nepřišla na to :-). Tak díky za popis fotky!

    OdpovědětVymazat