sobota 30. ledna 2010

Když je Váš muž moudrý


Ráno jsem se probudila dřív než Pepa a běžela vyvenčit Hollynky.
Dnes začal víkend ,kdy já nejsem v práci ani nehlídáme babičku ani vnoučata.
Když je před námi takový víkend, obvykle potajmu spřádám plán, ten potom s Pepou doladíme a užijeme si ho.
Minulý pátek měl plán Pepa. To jsem měla rýbu a možná i teplotku a tak jsem plán netvořila, jen jsem smrkala a hekala jak mě bolí záda a ležela jsem tak vykodrcnutá na gauči v obýváku.
Najednou nade mnou stojí Pepa s otázkou "a nechtěla bys do kina? " No s rýbou a teplotou do kida ?
A pak si říkám "návštěvnost v kině není valná, můžu ohrozit tak pět lidu, přijedeme před Village autem, to Pepa než se oblíknu vytopí a jak vypadám ve tmě kinosálu nikdo neuvidí a co mi přišlo úžesné: jestli mě zaujme film, nebudu myslet na tupou bolest mezi lopatkama.
Po chvílí váhání kývnu, "jo deb"
Název filmu "Nejak se to komplikuje" se zárukou herecké kvality Meryl Streepovoé a vytloustnutým Baldwinem.
Bože jak já se chvílema smála, tekly mi slzy a slíbim si pro sebe "ježiiiiš, já se taky jednou musím zhulit." I Pepa se nahlas smál a občas mě pohladil po ruce aby se ujisti, že jsem v pořádku a taky proto,že to tak v kině děláme. Bylo to fajn.
Bylo to tak fajn, že si odnesete v sobě pocit s kterým se někdy pár dní ráno probouzíte. Lechtá Vás na duši příjemno.
A když slzy smíchu vyženou kus rýby z těla, není co namítat.

Přivřela jsem pak dveře do ložnice a začla připravovat snídani. A protože už začínám žít tak nějak blogově, říkám si,jestli a jak představím svého muže. Hm "bylo by fajn vyfotit jeho oči"! Vymýšlela jsem jak ho připravím na svůj záměr, přece neřeknu "Pepo sedni si tady já si vyfotím tvoje oko". On o mém blogu totiž ještě neví a donedávna jsem se jako fotič doma neprojevovala. Jen občas psy a vnoučata ale Pepovo oko?
Po chvílí se otevřou dveře ložnice a vypotácí se můj Pepa. Je mi jasné, že dnes jeho oči fotit nebudu. Celý nateklý, bá rýbu a možná i teplotku a bolí ho záda.
Překoná se k úsměvu a praví "jseb da tom hůř dež si byla dy, já jseb chlab s rýbou!"
Na fotce Pepa s Andílkem a oko určitě ulovím až pomine ta těžká nemoc jménem rýba

2 komentáře:

  1. Víkend bez babičky, vnoučat... Jooo, to musí být pohádka :-). Vy jste stejně super dvojka! Užívejte si to maximálně...

    OdpovědětVymazat
  2. Film jsem taky viděla, byli jsme též s mým mužem. Nasmála jsem se do foroty, pravda, můj muž o něco méně:-) Ta scénka s hulením trávy byla jedna z nejlepších:-D A pak ta s notebookem:-D

    OdpovědětVymazat