sobota 17. března 2012

Soutěž kadeřníků.....


...a kosmetiček  se konala tento čtvrtek.  Zůčastnil se i náš Tony a že mu to šlo pěkně od ruky....


.. ...v kategorii pánské...se umístil na druhém místě.   Gratulujeme !!!
V druhé části soutěže ...dámské ...usedá do křesla kamarádka Vendy...
...porota přísně obchází stoly....Vendulka je ale dobře naladěná a moc ji to sluší...


...bohužel v této kategorii Toníček nezískal žádné ocenění.
Okukovala jsem a na žádost pani mistrové fotila další účesy.....nápadité....
Soutěž zpestřilo staré známé duo Kamélie
....a pak už vyhlášení a předávání cen....z rukou pana majitele školy ...
...přála i herečka Ivana Jirešová, Gabriela Vránová, Simona Postlerová a Michal Novotný. Všichni výborně naladěni a zejména dámám to ve skutečnosti slušelo víc než v TV. Všichni byli vstřícní, fotili se se studenty a výborně se bavili ...vytvořili skvělou uvolněnou atmosféru. 

A zde je vítězný dámský účes...musím říct, že nic dle mého vkusu...je znát, že tomuhle řemeslu absolutně nerozumím ...tak nechám na vás posudte sami
A na závěr fotečka  teamu....Tony i modelé jsou odhodlání jít znovu do boje..... a příště vyhrát !!!
Tak držím pěsti, tentokrát se budu snažit být víc nápomocná, už vím o co asi kráčí. Navíc..ohledně Tonyho rozhodnutí cítím i dluh...tak moc jsem si přála aby studoval...chytrý on je ...ale jsem moc šťastná, že se mu na jeho vysněné cestě  daří....babička je pyšná :o)

7 komentářů:

  1. Gratuluju! Moc šikovný vnouček!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy to sluší a Tondovi přeju, a´t ho jeho vysněná dráha těší

    OdpovědětVymazat
  3. Klučičí účes pěkný, ten na Vendy také, já mám moc ráda tuhle fialovou barvu, když jsem měla tmavý období tak jen tuhle s různými barevnými pramínky. Ale ten vítězný tedy nic moc, v tom máš pravdu. Možná byl pracný co se týče stříhání a pod. ale jinak nic pohledného nad čím by člověk udělal wow, to chci....

    OdpovědětVymazat
  4. P.S. Jinak Tonda moc šikovnej a tak ať mu to dál pěkně stříhá....

    OdpovědětVymazat
  5. Tento článek mi připoměl, že bych měla začít něco dělat z vlasy. Mám to děsný. :-))

    OdpovědětVymazat