úterý 13. března 2012

Po....

...stává se dobrým zvykem si nechat dožít Bar. Radost tím neděláme asi  personálu v MB (tím se omlováme paním v šatně a děkujeme za jejich trpělivost)...my ale jinak nemůžeme. Účinkujících různých žánrů během večera je požehnaně a těch zážitků, to se prostě nedá jen tak odejít do noci. Ani některým umělcům se domů nechce. Vznikají takové poBarovací hrátky ...uvolněná atmosféra sluší  všem a děje se takříkajíc  do posledního diváka  :o)
Malá fotodouška.....to ty sny. A můj byl vyzkoušet si jedno profisklíčko...takové telátko. Michal ...náš učitel,...guru ....překvapivě svolil a na oplátku šel s námi se svou moc milou Danou na své první.... Barování, jistě ne poslední zdá se, že tento kulturní počin má další fandy.
Když jsme po boji o místa usedli, říká..."a odkud budeš fotit?.....to musíš do první řady!"...no leda, že bych odlípla jeden lísteček ze stolku :oDDDD...
Ale po Baru to bylo jiné.....tak šupšup nahoru, tady je to správné místo :o)








Jo, umět tak chytit emoci za pačesy...to je můj nenechavý sen :o)

 

..a takhle fotí profesionál...Michal Šviga... a kdo raději vínečko tak zde







7 komentářů:

  1. tak fajn, že si to umíte užít..já vždycky vidím postel...už abych v ní byla..společčenskost není oje silná straánka, mám raději to domácí prostředí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy to já taky ale zase...pěkně si to nechat uležet. A vyhecoval mě Michal :o))

      Vymazat
    2. Andy tak tě znám zase o něco víc :), já myslela, že si noční pták..a podobné vycházky vítáš!

      Vymazat
  2. ...kdybys nedala vsuvku mezi fotografie nepoznám rozdílu :)..prostě pro mě jsi profík, s foťákem ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mijo děkuji ale já vím své....spíš jsem tvrdohlavá, jo hlavou proti zdi to mi jde :o)))

      Vymazat
  3. Lýdie, nejdřív musím napsat, že jsi mě zmátla tím: vyberte profil. Užuž jsem se na židli vrtěla, abych seděla z profilu :-) Ale k věci: vidím, že nejlepší kousky se dějí na Barování PO Barování. Krásný fotky a jistě skvělá atmosféra. je dobré to vědět. Ale třeba to taky není pokaždé ;-)
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko nejlepší je přímo...ať to stojí co to stojí :o)))...no ano, zatím jsme zažili dvakrát. Jenže počítám s tím, že nás personál stejně příště vyhodí a nebude žádné po...leda by se změnil lokál :oD

      Vymazat