úterý 13. března 2012

Barování v březnu 201


Musím opět složit poklonu  Sadře Novákové...naši paní ředitelce a to nejen za její zpívání (jen klidně zpívejte dál...bez vás by to nebylo ono)...za její vytříbený nos a schopnost  přimět lidi různých žánrů aby vystoupili v MB. Jak to dělá, je mi záhada ale s potěšením konstatuji, že je to vždy veliké překvapení a  vždy skvělá zábava....jste prostě báječný lodivod ! Už ze sportu si zvyknu tipovat...a nejen já...kdo bude příště a nikdy neuhodnu :oD ....ale to není důležité, důležitější je, že se  vždy  výborně bavím.  Tak a až na výjimku dnes   v černobílé....

Filípek...ta jeho skvělá obličejové plejády...milujeme ho :o)


...a to mám ráda, tentokrát i s Filipem Rajmontem
velké překvapení večera...osobnost jazzového světa...Emil Viklický...zpívala Berenika Kohoutová...mooooc příjemné...videjíčko u Wlčice

co se týká kláves ....občas si některé dámy postesknou, že chybí Ondra Brzobohatý...souhlasím ale Jakub by chyběl mě

Vojta Lavička a jeho seskupení...snad to tak je správně "Gipsy spirit"....nám pěkně rozproudila krev v žilách...jo ten balkán...Ederlezi, to mě bere :o)


Čerstvá maminka....jsme moc rádi, že si udělala chvilku a zazpívala nám...překrásně

Petr Kutheil....to jméno je dobré si zapamatovat...momentálně svádí svůj boj v TV soutěži "Hlas československa"...držíme pěstt
Radek Žalud...dostal nás nejen svým silným hlasem ale specifickým humorem ....no tak Radku snad se někdy příště zase uvidíme :o)))

tuhle naši stálici...Věru Nerušilovou já prostě zbožňuji....židovské písně v jejím podání a   vynikajícího houslisty...druhé místo v celosvětové soutěží židovské housle... Alexandra Shonerta...to je nádhera...a komu to lahodí, tak 17.6. v MB ...my rozhodně nesmíme chybět
 

po skončení Barování, zvykneme probrat své zážitky z večera...a volíme si pro sebe účinkujícího, který se nám líbil nejvíc...tentokrát nás nejvíce oslovila  se svým retro šansonem (i z vlastí dílny) Zdeňka Trvalcová a samozřejmě včetně vystylovaným doprovodem

 
 Finále večera...v podání  Honzík Nedvěd a jeho Bek ofis...to máme rádi
 

...takže ještě jednou (to musím...naše paní ředitelka bude mít narozeniny...a pak si dám tu pauzu.
Ou ...asi nedám...to mám myslím narozeniny zase já :o)))

2 komentáře:

  1. krásá reportáž, super fotky.
    Věřím, že se v květnu zadaří a přijedeme taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko těším se ...ve tvém případě dvakrát :o)

      Vymazat