pátek 14. května 2010

Pozvání na kávu

Pozval mne na kávu. A já přišla. . .
s očima dokořán i pod víčky spánku
u stolu v kuchyni společnou řeč jsem našla

Už sedm let si říkám, je to dobrá káva :o)
Už sedm let vím, co je souznění

10 komentářů:

  1. A pak dál a dál :-)...blahopřeju.

    OdpovědětVymazat
  2. Uááá, tak to je úžasně napsaný!! Jako by to bylo i o nás... jen my pijem to kafe o rok dýl :-)
    Přeju vám krásné a dlouhé pokračování a spousty dalších souznících sedánků u voňavé kávičky.

    P. S. přimlouvám se, jestli ny nešlo něco udělat s fotkama. Při rozkliknutí se mi nijak moc nezvětší a přitom jsou někdy moc krásné a já bych si je chtěla prohlídnout pořádně :-)

    Přeju ti pěkný zbytek večera a krásnej víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné! Sedm je hodně na to, aby bylo souznění a společná řeč! Mám vás oba moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  4. :) to je krásný! Na to se nedá nic jinýho napsat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné souznění i v dalších letech:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherně popsáno! Ať vám to vydrží navždy ....

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, ať vám to souznění vydrží navěky:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Aranelko, i já blahopřeji a přeji, ať vám to souznění nejen u šálku kávy vydrží navždy...
    Janka

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný , Lidu...teď v těch cvílích stresu i závidím..ale v dobrém...

    OdpovědětVymazat