čtvrtek 18. března 2010

Těžké úkoly



...Holynky si opřely čumáčky o zábradlí a vyhřívajíc na sluníčku si tuatam něco špitli.
Moje těžké úkoly jim starosti nedělali.

Na svůj den volna si zvyknu vše pěkně naplánovat. Nejdřív co musím, pak co bych měla a nakonec co nemusím ale mohla bych. A jak plyne den, vymlouvám si svoje plány. A to jen proto aby až budu zas celý den v práci, a budu mimo svůj domov abych si to sladké lelkování mohla pořádně vyčíst.
A plánovat dál.

...dostala jsem dnes těžký úkol.
Já dnes uvařila pořádný guláš a napekla muffiny s velkými kusy čokolády.
Pak se stavil Muž a předložil mi seznam dietních surovin z kterých bych mohla vytvořit večeři. Muž bude totiž ráno dárce. A já se tím pyšním. Ale při pohledu na jeho seznam mi došla inspirace. A já zjistila, že nemohla.
Nakoupila jsem za Toníčkovo asistence kila zeleniny a ovoce.
A ještě něco mi předložil ten můj Muž



...volal mi bratr. Ne takové to crrr crrrr ale pěkně po modernu na skype.
Máme se daleko a stýskáme si. A při tom stýskáni si připomínáme dětství.
A v tom namíle vzdáleném dětství cítíme vůně. Vůně jídla, které vařila naše babička.
A já mám úkol, ponořit se do vzpomínek hluboko až tam, kde ve velikosti 128-132 stojím v kuchyni a pomáham zručné Pupině. Tam najdu náš recept.

...a úkol do třetice. Psala mi hodná a moc šikovná Handy. A já budu mít krásný blog abych nemusela Járovi závidět ryby a Gabro kopretiny. Jenže já ještě pořád nemám představu a barvy se mi v hlavě i pocitech míchají. A já mám třetí úkol.

3 komentáře:

  1. Já se včera na sluníčku vyhřívala stejně, jako Holynky:-) To sluníčko mi chybělo!
    Gratuluju k diplomu a jsem zvědavá, co s Handy vymyslíte:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky budu mít nový blog heč :o)) Pak založíme asiciaci nejkrásnějších blogů od Handy. A všichni nám budou závidět.

    Aranelko jaká je ta dieta mohu nějak pomoci? Docela jsem zběhlá, chi, my nemsíme nic už a mám i docela hodně netových stránek s recepty na dietní stravování. Tak pisni jaká to je dieta čeho se musí vyvarovat a já ti pošlu odkazy nebo recepty.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkujeme za gratulaci Moniko :o)
    A Ayo moje, tem můj Muž šel poprvé na krev jako dárce. Dostal pokyny co před tím má a nemá jíst. No tak doufám, že jsem svým přístupem nic nezkazila a ten člověk co tu krev mého syna dostane, snad bude rád a veselý z té snahy udělat vše co nejlépe :o)

    OdpovědětVymazat