pátek 12. března 2010

Jak vyloupit banku


Než dosednete na sedadlo žlutého dopravce směr Karlovy Vary Praha, sejmete si dárek.
Co sedadlo, to dárek. A dárek je volná vstupenka do divadla na Fidlovačce dle vlastního výběru.

...Monika je typ energické osoby. Ovládá řemeslo rychlého a hlasitého řetězu slov. Pokud máte názor, který by jste ráda prezentovala, nezbývá Vám nic jiného než čekat. Čekáte na tu malou mezírku, na nepatrně větší článek. A když nastane, musíte být připravená, nadechnutá aby jste zpřetrhala ten zpropadený řetěz Moničina monologu a řekla si taky svoje. Většinou se to nepovede napoprvé. A vy si uvědomíte, že jste se v poslední minutě nadechli pětkrát.
Zbývá Vám pak jedno. Zapomenete, že máte názor.
A nebo za druhé. Zpřetrháte hlučný řetěz ještě hlučnějším a agresivnějším způsobem. To potom Monika překvapeně upře zrak někam nad Vaše obočí a kývne hlavou "noo, co jsi chtěla ?" zeptá se krotce.

...celý týden Monika opakovala o cestě do Varů a o výhodně získané vstupence. Mlela vzrušeně a rychle a jen stěží jsem se dopídila jak s touto možností naloží? Jaké představení v divadle navštíví? Kdy? Kdo tam hraje?
Po týdnu jsem věděla, že půjde v pátek, tedy dnes. Představení začíná v 19:30. Půjde s kamarádkou. Představení se jmenuje "Jak vyloupit banku" Hraje Rychlý, Maryška, Pogodová...

...malovala jsem si dnešní večer v duchu "Uvolněte se prosím" na obývákovém gauči obklopená Holynkama v přítomnosti Pepy a svírajíc sklenku Rulandského suchého.

...v 18:00hod zazvonil telefon. Na druhé straně pomyslného drátu rozrušená Monika sdělovala, že kamarádce není nejlíp....s kým ona ubohá půjde do divadla....co s lístkama.....je to v prčicích....
"JÁ DU!!!!" "Půjdu s TEBOU!!!!!" zařvala jsem

...retro barevná komedie mne pobavila.
Prolomila páteční únavu a já tleskala a smála se. S Monikou.

P.S. jestli pojedete z Varů a obdržíte volnou vstupenku na Fidlovačku, nebo si ji půjdete pořídit standartně, mám pro Vás radu. V řadě č. 16 je místo na Vaše dlouhé nohy. A pokud budete sedět úplně v pravo, otevře se bar o přestávce přímo u Vás a můžete si dát sklenku

8 komentářů:

  1. Skvěle napsané a navrch ještě kulturní zážitek. Tím busem nejezdím, tak lístek musím kupovat běžnou cestou a Fidlovačka má pro mě několik záporů- je daleko, blbě se tam sedí a někdy je to představení neskutečně dlouhé. Ale vyvažují to klady, hry jsou většinou výborné, herci také a pak jim fandím, jak vznikli a jak se jim daří. Proto děkuji za tip a vyloupit banku asi vyzkouším. A nejradši v řadě 16.

    OdpovědětVymazat
  2. výborný článek :)))
    u P.S. jsem se smála již hlasitě..

    OdpovědětVymazat
  3. Teta, víš na co se těším, až někdy popíšeš mě a mé chování :-D... Já to tvé psaní "žeru" :-))).

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, absolutně se shodneme v záporech i kladech divadla na Fidlovačce. Řada č.16 je dost daleko na vjem. Ale sedět v pátek pokroucená v mnou jinak preferované divadelní řadě č. 3, by se mi opravdu nelíbilo.
    Představení je dlouhé ale dobře zahrané. Dokonce bych řekla kvalitně zaspívané a odtančené. A nervový tik Petra Rychlého je hraný tak, že ho podezírám jestli není skutečný :o) Však uvidíte
    A jinak všem děkuji, začnu asi chlastat, páč jsem si dala sklenku tam i tady a šlo to samo :o)))))))
    Vílo neboj i na tebe dojde :o)))))))))

    OdpovědětVymazat
  5. No já to mám z ruky.
    Aranel, ale bombasticky píšeš. Fakt. A to nejen dneska. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek, hned bych taky vyrazila:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm, taky bych si zašla kultůrně se povyrazit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ježííš , už se bojím, až někdy dojde i namě:-) Dobře napsaný,a le to je u tebe standard, myslím:-)

    OdpovědětVymazat