neděle 19. prosince 2010

Útěk do Drážďan....

... a před čím? No přece před hospodyňským běsem :oD









Tak schválně, najdete ho?

6 komentářů:

  1. Ahoj, to byl výborný nápad, prý právě v Drážďanech probíhají nejstarší vánoční trhy v Evropě?..už nevím odkud jsem to vytáhla :). Jinak Pepa se na tebe směje uprostřed davu s čímsi teplým (a dobrým) v ruce.

    OdpovědětVymazat
  2. Má dobré poznávací znamení!..
    ... a jinak: výlet závidím. ani letos k němu u nás nedošlo... :-( moje sbírka hrnečků od svařáku čítá stále jen jeden kousek :-((

    OdpovědětVymazat
  3. Vánoční trhy byly opravdu pěkné. S hrníčkem (máme také jenom jeden!) jsme chodili od jednoho stánku se svařáčkem k druhému. Výlet jsme pojali čistě jako poflakování, nechytla nás ani nákupní horečka. Přivezli jsme jen hvězdu do okna-jakou mám Mija a mandlovou štolu ale bavili jsme se dobře :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se ty trhy taky líbily, byla jsem tam s Míšou předloni..příště i se Šárčetem:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krása!Taky bych si takový útěk nechala líbit:-)

    OdpovědětVymazat