pátek 25. června 2010

Původně jsem si myslela....



... že letos na našem balkoně pokvetou pouze bíle kytky. Jenže, nějak se mi vybarvily ...


... že náš pánik je dospělý chlap ale, on je to vlastně kluk :oDDD


...že se pes neumí smát ale dnes, když jsem odcházela na noční, tak Holy ležela na zádech a řekla bych, že tohle byl minimálně úsměv :o)

5 komentářů:

  1. Krásné barvy, takové letní. A věční kluci s letadýlkem jsou nejlepší:-) Vždyť kdo si hraje nezlobí:-)
    A úsměv to určitě je. Myslím, že psi se smát umí:-) někteří stoprocentně:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko krásně se ti ty bílé kytičky vybarvily. :o))
    Psí úsměv je krásný a mladík s letadlem taky hladí po duši. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně ti balkón rozkvetl, nádhera:-) Videa zaujala našeho Járu, to letadýlko tvému velkému klukovi závidí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, není to jednoduché. Tedy to ovládání. Zítra už jedou i s mým synem Mužem, který ho do toho lítání uvrtal, zkoušet první lety. Snad si kluci ty krásné letadýlka hned nerozmlátí

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi úplná kouzelnice, tvoje zahrádka je skvostná..včetně milých ozdůbek.

    Letadlo..paráda, chlapi si nějak umí tyhle "věci" podržet a hrát si...i když nejsou kluci, můj muž je stejný, já se to od něj učím. Zdánlivě nedůležitá věc, opak je ale podle mě pravdou.

    No jasně hihňá se ..:)

    OdpovědětVymazat