sobota 6. února 2010

Masopuuuuuuust
















To ještě když mým domovem byla šumavská brána zvana Sušice, to Masopust neboli Šibřinky byly velikou událostí. Už tak mezi vánočníma svátkami jsme začínali přemýšlet co v první únorovou sobotu na sebe. Šila jsem kostýmy pro sebe i kamarádky a bývala jsem sestřičkou, hašlerkou nebo čarodejnicí.
Dnes jsem si nenechala tento tradiční průvod a veselici ujít.
Děkuji pane starosto, že se tak pěkně o nás staráte a dbáte českých tradic, však i vy jste byl povedená maškara.
Stálo za to vzít si dnes dovolenou :o)
P.S. no a večer Lord of the Dance, dnes máme kulturní mazec :o)

8 komentářů:

  1. jéééééé.toho lorda závidím..dneska všichni kulturníte ajá čumákuju do diplomky:-(((

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že jsem na něm nemohla být... Původně jsme měli být na horách, ale obě holky marodí (vystřídaly si horečku) a já tedy alespoň zdrhla večer za kulturou...

    OdpovědětVymazat
  3. Však holky příští rok půjdem za maškary, že jo a užijeme si legrandu i jitrničky

    OdpovědětVymazat
  4. Ušiješ nám kostýmy??? Já bych mohla jít za jitrnici :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda Sušici, každý rok jezdíme na Modravu na dovolenou a Sušice je naše tradiční zastavení:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jitko, chystám se taky letos Sušici navštívit. Nyní je ještě krásnější,než byla v době kdy jsem tam žila já. Nové fasády, obchůdky, hospůdky a příroda pořád nádherná

    OdpovědětVymazat
  7. No a ty Vílo jedna, copak ty si myslíš, že tě budu vycpávat? jednodušší bude když za jitrníčku půjdu já a ty zůstaneš vílou :o)

    OdpovědětVymazat
  8. :-D, tak ty budeš jitrnička a já ovárek!!! :-)))

    Ze Sušice máme kamarády!!! Jednou jsme za nima byli a bylo tam krásně...

    OdpovědětVymazat